Petreceri si Aniversari

CRISFEST PIZZA PARTY

Timpul tau este pretios si practic nu prea il mai ai.

De ziua copilului tau va propunem  sa va ganditi doar la distractie, veselie, cadou si tort.

De restul ne ocupam NOI.

Iti oferim un pachet complet in care ai asigurat totul. Acesta include:

Decor sala
Decor masa copii si parinti
( pahare, farfurii, tacamuri, servetele)
Pizza pentru copii si parinti
Bauturi pentru copii si parinti
(gama Pepsi – Pepsi, Mirinda, Prigat, Apa)
Numar aniversar
Muzica
Masina de baloane
Animator Crisfest ( animatie, jocuri si dansuri)

PRET TOTAL – 700 LEI/ 3 H/ 23 persoane

 

Aniversarea zilei de nastere a copilului dvs. este un eveniment important si trebuie tratat ca atare.

Venim in sprijinul dvs. si va ajutam sa organizati petrecerea potrivita pentru copilul dvs.

Pachetul MINI – 350 lei/3h

Servicii oferite:

– Durata petrecere 3h

– Sala decorata pentru petrecere

– Baloane de sapun la momentul tortului

– Muzica

– Cifra aniversara

Mancarea, tortul si cele necesare petrecerii ( farfurii, pahare, tacamuri, servetele, lumanare tort, etc)  sunt asigurate de parintele organizator pentru copii si parinti.

Bautura (apa/suc/cafea) se cumpara din incinta spatiului de joaca pentru copii si parinti.

Servicii Extra:

Animator  Crisfest  – 100 lei/ oră – copii precum si parintii vor participa la jocuri si dansuri specifice de petrecere.

Atelier creativ de pictat pe figurine – 7 lei/figurina/copil – La acest atelier copii vor primi o figurina din ipsos la alegere pe care o vor picta. Atelierul va fi sustinut de o persoana responsabila ce ii va ajuta pe copii oferindu-le uneltele necesare, culori Tempera, pensule, palete pt culori, servetele, pahar cu apa etc.

Figurina pictata ramane copiilor.

Atelier creativ – Figurine Tematice – 10 lei/copil – la acest atelier copii vor primi un kit de lucru manual prin care vor crea o figurina din hartie cartonata ( ex. o printesa, un erou, etc.). Atelierul va fi sustinut de o persoana responsabila ce ii va ajuta pe copii sa realizeze figurina aleasa, deasemenea se or asigura uneltele necesare, foarfeci lipici,etc. Figurina realizata ramane copiilor.

 

 

CONDITII si REGULAMENT

• Accesul in sala se va face cu 15 minute inainte de inceperea petrecerii iar la terminarea petrecerii timpul alocat pentru eliberarea salii este de 15 minute.

Va rugam sa va incadrati in acest interval de timp astfel incat sa fie posibil  pregatirea salii pentru urmatoarele evenimente.

• Toti copii invitati la petrecere sunt taxati in functie de varianta aleasa de parintele organizator incepand cu varsta de 1 an.

Accesul in spatiul de joaca:

– Pentru copii, accesul in spatiul de joaca este permis cu sosete. Copii au posibilitatea de a folosii incaltaminte de casa cu talpa textila. NU este permis accesul in spatiul de joaca cu incaltaminte de schimb cu talpa normala din cauciuc.

– Pentru parinti, accesul in spatiul de joaca este permis cu sosete sau acoperitori incaltaminte de unica folosinta.

– Va rugam sa va informati invitatii care sunt conditiile de intrare in spatiul de joaca.

Parintii/insotitorii au obligatia de a citi „Regulamentul de utilizare a spatiului de joaca” si de a-l explica copiilor. Prin intrarea la locul de joaca se accepta toate prevederile acestui regulament.

– Crisfest nu isi asuma responsabilitatea pentru nerespectarea Regulamentului de catre clienti si nu va acorda despagubiri morale sau financiare in cazul producerii de accidente datorate nerespectarii regulamentului sau nesupravegherii copiilor.

– Copiii trebuie supravegheati in permanenta de adultii insotitori. Insotitorii copiilor poarta intreaga raspundere pentru accidentele provocate de acestia, ca urmare a comportamentului necorespunzator sau a nerespectarii regulamentului.

Bautura pentru parinti (apa, suc, cafea) se cumpara din incinta spatiului de joaca, la preturile afisate. Nu este permisa aducerea bauturilor din exteriorul locului de joaca. Nu servim clientii la mese.

Mancarea pentru parinti este asigurata de catre parintele organizator, daca este cazul.

• Compania noastra isi rezerva dreptul de a folosi in scopuri publicitare fotografiile realizate pe perioada desfasurarii petrecerii.

In cazul in care clientul renunta la organizarea petrecerii, acesta este obligat sa ne anunte cu 7 zile inainte de data calendaristica stabilita in contract si in acest sens i se va restitui avansul achitat. In cazul in care exista posibilitatea reprogramarii petrecerii la o alta data, in functie de programarile existente, daca si clientul doreste, acesta poate reprograma petrecerea si sa ramana achitat avansul initial.

• In cazul in care clientul anunta anularea petrecerii cu mai putin de 7 zile, acesta va pierde integral avansul platit, indiferent de motivele renuntarii, date fiind cheltuielile pe care societatea noastra le face cu organizarea petrecerii.

– Prelungirea petrecerii se poate face in cazul in care nu exista alta petrecere si se taxeaza cu 100 de lei/ora.

Suntem deschisi si flexibili la idei si propuneri, putem personaliza o oferta in functie de preferintele si nevoile dvs!

Dorim sa petreci un timp de calitate si memorabil alaturi de invitatii tai.